miércoles, 9 de junio de 2010

OH! AJEDREZ AMADO…

Ací us deixe un escrit d'un dels socis de Foment i peça clau del segon equip del club.
I que més afegir sino que prengau el temps necessari per poder compendre tot el que comporta. Espere que us agrade tant com a mi em va agradar i que continueu compartit aquesta afició. La pròpia obra parla per si soles.

<< El Ajedrez, con toda su profundidad filosófica, es ante todo un juego en el que se ponen de manifiesto, la imaginación, el carácter y la voluntad. >>
(B. Spasski, ex-Campeón Mundial).


OH! AJEDREZ AMADO…

 

 

Ajedrez de reyes, de tarados, de pobres, de sabios, de niños o ancianos, ajedrez de todos…pues a nadie impides deslizar tus piezas, entrar en tus reglas… irónico parece tanto odio desatado entre tus colores.

 

Tu magia nos envuelve en el misterio, cuanto tiempo ha pasado, cuanto se ha escrito o pensado, cuantas veces el error nos has mostrado…ajedrez amado y odiado. Pero ya ves… tu leyenda en nuestra mano perdura, a veces clara, a veces oscura…Se cuentan a miles los aventureros que tus senderos exploramos, sin miedo a que de nuevo nos humilles o nos pierdas entre los entresijos de tu posición, pues ansiamos conocerte a la vez que amamos el no saberte conocido.

 

Ajedrez, también amigo en silencio de nuestra soledad, siempre dispuesto a adentrarnos en historias de reinos caídos, batallas gloriosas, actos heroicos o desesperados…cuando nuestra mente inquieta reclama andar. Y entonces el tiempo se detiene, el mundo deja de girar cuando en ti inmersos estamos…ajedrez amado. Ya no hay más obligaciones, ni más problemas que los que tú nos planteas.

 

Curiosa es la metáfora de la vida que en ti se ve reflejada…cuantos caminos, cuantas opciones, cuantos errores y movimientos que ya no podemos retroceder en el tiempo…cuantos objetivos alcanzados o por alcanzar con o sin azar…sometidos a las reglas que forman en ti el escenario que a diario se vuelve a caminar.

 

Ajedrez amado y odiado y mil veces recreado…

 

 

Autor : Vicente Alba Zaragozà; "Amante de la naturaleza y del buen ajedrez."


De nou us invite a compartir les vostres opinions, així com diferents treballs, poesies o simplement articles que heu escrit. Perquè tots tenim una faceta oculta d'escriptors i somniadors, tot siga intentaro. Molta sort a tots! Recordeu la cita en el restaurant "SAN MARCOS" el proper 12 de Juny.
  
           Atenntament,
                                    @landete

 




Dime cómo viajas y te diré qué famoso eres ¿Cuál es tu estilo, chic y deslumbrante o mundano y familiar? Descubre quién eres viajando.

1 comentario:

  1. La Saforesfera, un nou espai per als blogs de la Safor.

    Estimat/da blogaire,
    hem inclòs el teu blog a la “Saforesfera” (http://www.infosafor.com/saforesfera/), un punt de trobada dels blogaires saforencs que vol convertir-se en una eina útil per tal de conèixer-nos, per tal de poder compartir de manera pràctica. La Saforesfera es llança en estat “beta”, en proves; esperem els vostres suggeriments; també les propostes i candidats i candidates per formar-ne part.
    La Saforesfera inclou el “bloc del mes”, que se centrarà en un espai personal virtual cada 30 dies, i permet fer un seguiment als blogs a mesura que van actualitzant-se; una manera més còmoda per seguir l'activitat bloguera de la comarca.

    Posa't un banner de la Saforesfera.
    Hem preparat uns banners que oferim als membres de la xarxa saforenca.
    La Saforesfera ha inclòs una nova secció (http://www.infosafor.com/saforesfera/banners.htm) des d'on els pots enllaçar o descarregar; solament, has de copiar el codi del banner que més t'agrade per al teu blog i posar-lo al teu blog. Teniu a la vostra disposició tres grandàries de banners, en funció de l'espai que vulgueu dedicar-li a la vostra pàgina.
    Posa el banner de Saforesfera al teu blog i fem, entre totes i tots, la xarxa de la Safor més gran!

    ResponderEliminar

Gracias por colaborar con el club.